tisdag 2 september 2008

Fresh!

Så skön låt!

Njut!!


1 kommentar:

Sara sa...

Åhhh, du bara måste prova Tradera, det finns såååå söta grejer från USA till små sessor :D Ett tips jag fick av min far (som e en hejjare på auktioner) var att bestämma sig hur mycket man är villig att betala, absolut maxpris. Vänta tills auktionen lider mot sitt slut och buda därefter ditt maxtak. Auktionsbevakaren lägger då lägsta tänkbara bud och om någon försöker bjuda över dig så får den ett meddelande att han hon måste bjuda mer för att vinna. Oftast bjuder de en tia i taget av snålhet och tröttnar när de ser att ditt bud är högre. Lyckas de bjuda över dig så blev det ju dyrare än du ville betala å då får man ta att det blev så. Om inte annat kan man ju bjuda lite till...
Har faktiskt aldrig blivit blåst vilket många tror är vanligt. Läser alltid omdömmet innan jag budar. Alla fräsha kläder efter mina barn säljer jag, man får inga stora pengar för dem om man nu inte handlar på POP som har högt andrahandsvärde. Men ett par hundralappar här och där eller "byte" mot större kläder är ju inte fel. Trevllig kväll!
PS Budade precis in ett par jättefina Kavat vintekängor till lillprinsen för 66:- istället för nypris 495:- Visserligen använda men i mycket bra skick. :D