tisdag 2 september 2008

Meh! Värdelöst :(

Tänkte sätta mig och uppdatera lite här hemma.. men jag knallsomnar när jag nattar Alicia. Nu masade jag mig upp ändå, "bara för att". Men nu minns jag ju inte vad jag skulle blogga om!

Värdelöst.

Kan i alla fall säga att jag satt upp lite nya mål med hösten

*Försöka gå så nära 10 000 steg om dagen jag kan
*Börja räkna points här hemma igen
*Undvika godis och fikabröd så långt det går.

Med schtart imorrn *mumsar toblerone* Fick en toblerone frukt och mandel av föräldrarna som varit utomlands. Samt en flaska Sheridan. (stavas?) Ni vet kanske, den där likören som är två flaskor i en. En vit och en svart. Mumsigt. :)

Annars då? Jo, Al börjar bli piggare och piggare. Och jo. Hon dricker glatt pencillinet. Jag hinner knappt trycka på medicinsprutan så har hon sugit i sig alltihop. Sen snor hon den och snuttar glatt i sig de få droppar som möjligtvis kan vara kvar.

Jobbet då? Det går bara bra. Kom faktiskt upp igår utan större problem, men så slocknade jag ju vid nattningen. Typiskt. Den här veckan blir rätt soft med två lediga dagar. Men så jobbar jag 3 hästdagar i helgen i stället. Men det blir bra. Det blir cash.

Sambon är just nu och spelar Risk med sina kompisar.. Trist att vara uppe själv, så nu ska jag gå och knoppa igen.

JUSTJA! Kompisen ska ju ha barn imorgon! Eller ja. Hon blir i alla fall igångsatt imorgon bitti, så vi får väl hoppas på att hon får snusa bebisnacke imorgon så det inte drar ut på tiden.. Ska bli spännande och se vad som gömt sig därinne. :) *skicka en kram till L*

Nu, sova igen då innan jag piggnar till för mycket..

G'natt!

Inga kommentarer: