söndag 21 september 2008

Jobbhelg

Så var det jobbhelg igen. Jobbade från 10:30 -20 i fredags, öppnade och stängde igår och öppnar och stänger idag. Börjar dessutom känna av en förkylning i kroppen, men idag känns det bättre. Igår levde jag på Alvedon däremot. Tog hela dosen man får ta på en dag. Jag hade såå ont i hela kroppen!

Idag låter jag värre än jag känner mig dock. Lite ont i halsen och lite täppt i näsan. Men det kan jag leva med. :) Får väl se till att inte vara alltför nära arbetskamraterna bara..

Nu ska jag väcka mannen min och sen är det frukostdags..

Och vet ni? I fredags köpte jag kantareller på jobbet.. apbilligt! så ikväll blir det smörstekta kantareller på knäckemacka! Mums!

Nu måste jag göra ordning mig.. Vi får väl snart ordning på routern med, så då blir det lite mer uppdatering härinne.. nu slåss vi om en dator på kvällarna! :)

Hoppas ni får en bra söndag! (åk och handla någonstans, så det blir meningsfullt att jobba en söndag ;P)

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag minns fortfarande första gången jag fick smörstekta kantareller på knäcke.. på Förskolan.. I Årby.. :)