torsdag 4 september 2008

Sov nu!!

Jag borde verkligen sova nu.. Något annat jag verkligen borde ha gjort var att ringa min pappa och se om han kunde hämta mig på jobbet imorgon..annars är jag inte hemma förrän 22:30 fast jag slutar 20:15. Det ni. Fy fan. Det suger att inte ha bil och körkort.

Nu ska jag ringa sambon och säga godnatt, sen ska jag krypa ner bredvid min älskade lilla dotra och stryka henne över håret och säga att jag älskar henne..

skrev jag det förresten att en natt när jag gjorde just detta, så kom det efter en stund helt plötsligt ett "taatt" (tack) ! Jag antar att det inte riktigt var så att de hörde ihop, men det var passande om inte annat :)

Förresten så älskar jag min karl så oerhört mycket med, och är så glad att han står ut med mig och mina nycker.. även de otrevliga. Puss! Jag älskar dig!<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du henne i er säng fortfarande? :O

RANA sa...

"Taatt" Hahaha, gud vad gulligt.

Önskar dig en supermysig helg!

Kram, Rana

Anonym sa...

Å va mysigt de lät! Sovande barn är ju de härligaste som finns! Tänk va mycket trygghet hon får som får sova hos dig, den inre tryggheten kommer hålla hela livet!
Tyckte me de va trevligt igår, trots en viss frustration när herrn inte ville sova...
Kram Anna