onsdag 24 september 2008

Just ja!

Häromdagen damp det ner.. (eller ja. det låg däri) ett stort brev i brevlådan! Snälla Sara hade skickat över ett par rabattkuponger på libero blöjor till mig.. och ett par moccasiner med Hello Kitty på till Alicia!! Såå underbart söta! Passade perfekt! Tack snälla rara :)

OM vi nu hade fått igång vår rauter eller router eller hur det nu stavas... så hade jag kunnat tagit en bild och lagt upp >här< . Men ni får väl ge er till tåls. Åtminstone till löning. Får väl se om vi kan ta oss och fixa en ny eller byta den vi har. Då ska ni få se bild på jordens sötaste barnfötter. :)

Tack igen, Sara! <3 hello kitty!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är därför jag är så omtänksam att jag raddar upp varorna i en perfekt rad med sträckkoden mot kassörskan. Jag tänker på era stackars armar. :-)
Men tänk OM... ;-)

Anonym sa...

det var jag som skrev det ovan

Sara sa...

Varsågod :D