söndag 21 september 2008

Vad är det med äldre damer..

och inte kunna hantera parfym!! *håller andan*

2 stycken på raken nu har kommit in och fullkomligen osat parfym. Och tung sådan också. Blörk! Man kan ju få migrän för mindre..

Men ja, "fjortisarna" är rätt "bra" på det där med parfym också. Men deras parfymer är oftast inte så tunga, så de försvinner efter ett tag. Ibland när kärringarna har gått UT från butiken, kan parfymenstanken fortfarande ligga kvar länge i butiken.

Huga.

Förresten så har Alicias finger nu gått ihop rätt bra. Skriver "rätt" eftersom jag inte riktigt har något hum om hur ett sådant sår ska se ut när det är fint. Jag tycker det är väldigt rött och irriterat runt om. Får väl be mamma komma över och titta.. igen. :)

Nu ska jag ta ut wienerbröden ur ugnen, mmm luktar gott! Sen ska jag baka kanelbullar och toscabullar! Gott gott..

Tjipp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror nog det är ganska normalt att det är rött runt om, nog ingen fara, men tur att du har din mamma som kan kolla efter =)
Gott med wienerbröd! mums!

Anonym sa...

Vilken bullmammma du har blivit..
Skickar du några till mej oxå?

Sara sa...

Ja visst är det konstigt att människor inte fattar att för mycket liksom stinker. Jag får väääääldigt lätt migrän och hatar överdosering av perfym, sådana där "luftfrächare" och framför allt Lush. Vill helst inte befinna mig i samma stadsdel som en Lush-affär.
Till nåt helt annat... Finns Cubus (främst barnavdelningen) kvar på Tuna Park? Har fått mersmak av Cubus men så var det någon som sa att de gjort om en del på Tuna Park på sistone så därför undrar jag :D
Hoppas du fick en god natt sömn, å att du kom i säng å inte fastnade framför datorn ;)