måndag 15 september 2008

Goder afton..

Nu ikväll var mamma och pappa över en sväng.. ibland är det tätt om given, men det är bara trevligt! :) (ja,oftast då. I fredags var det ju inte såå trevligt att jag var tvungen att ringa över dem.. men ni fattar! :) )

Mamma plåstrade om Alicias finger på nytt, stygnen såg fina ut sa hon och Alicia läker fint. Själv kunde jag knappt titta utan att det skar (passande ordval) i mammahjärtat.. Uscha. Men nu är det okej i alla fall..

För en gångsskull orkade jag ta mig upp efter att ha nattat tösen, men det bara för att jag låg och fantiserade om att ta mig ett varmt b-a-d *viskar* ;P

Vad annars då? Jo! -3,7 kg and going strong. Klagade härom morgonen på jobbet, på att äta gröt till frukost varje dag.. men idag, efter vägningen i lördags, kändes det huxflux mycket lättare att få ner den! :) Börjar redan känna mig sexigare.. är nog en härlig kombo med detta samt att jag faktiskt får vara mig själv ett par timmar om dagen. Me like.

Nu ska jag tappa upp b-a-d-e-t och njuta lite..

4 kommentarer:

Sara sa...

Wow! 3,7kg är inte illa! Får nog ta å köpa mig en stegräknare så kan vi utmana varnadra lite ;D
Hoppas du nu fick en lugn stund i badet.
Kram S

Sara sa...

Ps
Mejla mig din adress kommer rabatten på posten :)
saraguerini@passagen.se

Anonym sa...

Läckert! Härligt med resultat inte sant? Tack för kramen det värmer..

Anonym sa...

åh, va härligt med 3,7 pannor borta. Kan du dela med dig lite? ;)