tisdag 30 september 2008

Gå i ide..

Fick just detta från Den vackra: Har du gått i ide?? Trodde det bara var björnar som gjorde det. Saknar din blogg.

Ja, jag börjar undra jag med! Jag saknar verkligen bloggandet, men jag hinner ju inte! :( Och när jag kommer hem, så är det antingen inte alls lämpligt att sätta sig vid datorn eller så sitter sambon här framför och spelar.

Saknar MIN dator. Det här är första gången ever jag verkligen VILL att han ska gå till gubbdagis (Claes Ohlsson) och handla datasaker!

Annars då? Ja, det händer inte så mycket mer än att jag jobbar. Jobbar, jobbar och jobbar. Jag imponeras av min väninna som jobbar heltid, har ett barn på 2 år, en hund, hus man och ett till barn på väg! Jag hinner ju knappt med mig själv! Jag insåg det igår på träningen (ja okej då) för mina ben.. vi säger så här: AMAGAD! Jag lär inte frysa i första taget i vinter.. :P (hur var det nu med det där att gå i ide?)

Idag när jag kom hem, så sov återigen hela familjen. Jag längtar tills jag får mitt riktiga schema.. med rätt timmar på. Även om det här kommer kännas rätt så najs i slutet av månaden när lönen dimper ner, så är det inte värt det att sakna Alicia så hjärtat blöder varje dag.. Många är de gånger jag går in i fikarummet och bara tittar på julkortet vi skickade dit förra året, med henne på. Och många är de kvällar jag får ringa och säga god natt över telefon till det käraste jag har.

Det är inte värt alla pengar i världen!

Jag ska verkligen försöka att bättra mig vad gäller att uppdatera här inne! Jag VILL ju verkligen det..

Nu. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: