söndag 31 augusti 2008

Tack och god natt

Tack för alla tips om hur vi skulle göra med pencillinet för Alicia btw! Men jag kom på varför hon spydde upp det ändå. Hon var helt enkelt för varm, och pencillinet som skulle förvaras i kylskåp var för kallt. Så kroppen reagerade med att göra sig av med det på snabbast möjliga sätt..

Nu går det ner slinkande lätt, hon suger glatt i sig hela dosen. Nja. Glatt och glatt är väl kanske att överdriva, men hon får inte upp det igen i alla fall och det är ju huvudsaken! :)

Nu till något mindre kul.

Imorgon har vi inventering på jobbet. Klockan 06:00 ska vi starta. Detta innebär att jag måste ställa klockan på.. håll i er nu: 04:30!! FATTAR NI VAD TIDIGT DET ÄR?!

Och som om inte det räckte så måste jag alltså ta det allra första tåget som rullar från perrongen imorgon bitti! (i alla fall åt det hållet jag ska..) Vet ni hur surt det känns just nu?

Som tur är så jobbar jag bara till 14:00, sen får jag åka hem. Och förhoppningsvis kommer mina föräldrar och hälsar på <3 *saknat*

Så, med all denna info nedskriven är det väl bara för mig att pallra mig till sängs och sova nu då. Hur lätt det nu kommer bli när man måste sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha
Jag börjar 04:30 jag ;-)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas det går bra med jobbandet idag trots tidig uppgång!! O vad skönt att det går bättre med medicinen! =)