söndag 26 april 2009

Bloggtorka!

Igår var det 21 grader varmt ute! 21 grader! och var var jag? Jo inomhus och jobbade.. Men det var ganska kul ändå, för det var så mycket folk och då går dagen så fort ;)

Väl hemma, så gick vi allihop (jag, Al, mamma och pappa) och tittade på min nya lägenhet. De gillade den massor, och Al sa att hon skulle sova där..

Exet var här hemma och hämtade sina saker igår, vilket resulterade i ett rätt så tomt hem just nu. I stort sett alla möbler var ju hans, så inatt har jag sovit på en uppblåsbar madrass inatt och Al på sin madrass från sängen. Funkade galant det med. Alicia hade lite svårt för att jag inte låg så nära, men jag tror vi har sovit riktigt bra båda två inatt. När båda vaknar med ett leende på läpparna, så måste ju det vara bra? Eller hur? :)

Nu sitter älsklingen och läser Metro. Det ska börjas i tid! Själv ska jag packa någon kartong innan det är dags för att duscha innan jobbet.

Ja, bloggtorka för tillfället, ni får ursäkta mig. Men det är lite för mycket annat i huvudet just nu. Men när allt lugnat ner sig och vi kommit i ordning så ska ni få se! :)

(Tänkte kanske visa lite "före" och "efter" bilder! Vad tror ni om det?)

Ha en riktigt skön söndag alla!

kram!

3 kommentarer:

cleanlivingbymed sa...

Viktigaste är ju att ni båda vaknade med ett leende på läpparna!

Lycka till med flytten!
Kram

Mamasnest sa...

Vad duktiga ni är som ser det positiva hela tiden och inte dras ner i det som är tungt och trist.

Kram

Sandkorn och sötvatten. sa...

Bloggtorka är nödvändigt ibland..
Men tycker att du är beundransvärd och stark som håller dig så possitiv.

Ser jättegärna fram emot före och efterbilder, sådant är grymt kul att se. :)

Kram