lördag 18 april 2009

Paniken sprider sig

Nej, nu får jag panik!

Det är så mycket kvar! Var ska jag packa allt? HUR ska jag packa allt? Scheisse.

Och det är så rörigt. Bara det ger mig panik. Röran. Har en stor sopsäck hänger i köket och jag vill bara slänga ner allt där i! Allt, allt, ALLT! Jag skiter i vems det är, bort med det bara.. men så inser jag ju att jag kan ju faktiskt inte kasta precis allt.. men då slår det över åt det hållet istället... "åh, gamla semper etiketter som jag började spara på för ett år sedan.. de måste jag spara så jag får den där premien någongång!" eller not!

Är det någon därute som sparar på Semperetiketter så hojta till, så kan jag kanske skicka dem till dig? Eller så slänger jag dem bara.. *Suck*

och pennor till förbannelse har jag. Hur sjutton packar jag sådant?

BAH! Jag blir galen.. ska se om pappa kan köra en sväng till soptippen sen.

Nu vill jag vara klar med den här skiten..

Inga kommentarer: