torsdag 9 april 2009

Plastpizza?!

Åh vad besviken jag blev nu!

Fick väl i mig två slice pizza innan jag bet i något hårt. Jag har sedan barnsben en mardröm att jag ska få ben i min pizza. Tog mig flera år innan jag kunde äta inbakad pizza igen, fick för mig att det skulle ligga en råtta där i, eller något annat lika vidrigt. Nu var det i of inte en inbakad pizza jag köpt men ändå. Först blev jag alldeles stel. Och så var det en plast bit!

I MIN PIZZA! Vet ni hur många dagar jag har längtat efter att få sätta tänderna i en god pizza?! INTE i en plastbit :(

Nu tappade jag aptiten helt.. 55 spänn åt skogen, för jag tänker då inte äta mer av den. Kalla mig gärna kräsmagad, men det är jag när får grejer i mun jag inte hade räknat med när jag äter. Ben när jag äter fisk, plastbitar när jag äter pizza.. Då är det stopp!

Vidrigt!

Inga kommentarer: