lördag 18 april 2009

Det som göms i snö..

Alicia kom dragandes med en cd-skiva nyss:

"siss!"
"ja, kom så dansar vi lite!"

och vad har hon hittat för skiva? Jo. Absolut Music 3. TRE!! Fattar ni hur gammal den är?! (Den är från 1993 så slipper ni tänka i det fina vädret ;P) Nostalgitripp så det heter duga här hemma nu. Haddaway, Pandora, 2 unlimited, Fresh Prince och Jazzy Jeff. *skrattar för mig själv*

Pappa var över en stund på en kopp kaffe. Kändes lite dumt dock. "hej, kom gärna över på kaffe... men jag har packat ner kaffebryggaren och har inga kaffefilter så när jag hittat bryggaren får du dricka kaffesump då jag måste använda hushållspapper istället!!" nåja. Det var trevligt ändå. Mycket trevligt till och med. Så nu känner jag att jag har fått lite mer energi.

Det som gav mest energi var nog ändå att pappa sa att jag kommit en bit på väg med packningen ändå. Det var skönt att höra då det mest har känts som att jag stampar på samma ställe hela tiden!

Nu ska det bli lite middag här i huset. sista örena gick till lite lördagsgodis till kvällen och blöjor, så det får bli en så lyxig middag som stuvade makaroner och köttbullar! En mycket underskattad rätt ändå..

Tjing!





2 kommentarer:

cleanlivingbymed sa...

Vilken nostalgi tripp =)

Fortsatt trevlig lördag!
Kram

Blåbärsbarn sa...

Härligt att du kommit en bit. Brukar vara så att man tycker man trampar på samma ställe och vips är hela lägenheten nerpackad.