onsdag 29 april 2009

Snart så..

Nu är det bara 1 timme kvar innan jag slutar.. sen är jag ledig fyra dagar på raken! Najs! Men inget mer än flytt och städ lär väl hända. Tyvärr. Eller äntligen. Lite av båda.

Eftermiddagen bjöd på keso med tärnat päron och hackade valnötter! SÅÅ gott! PROVA! Och nu på kvällen blev det tonfisksallad med ägg. :)

Nästa vecka har jag dock redan lovat mig själv att jag ska äta pizza och titta på film.. i min "nya" soffa, (var först hos mig, sen hos syrran och nu tillbaka hos mig.. återvinning har fått en ny innebörd!) på tv:n som kommer stå på min nya tv-möbel :) Me like.

Nu jobba de sista minutrarna..

Ta hand om dig.

3 kommentarer:

Fyra nyanser av rosa sa...

Fin blogg!

bambi sa...

Oj va duktig du är på att äta nyttigt! Önskar att jag också var det!

Ha en trevlig valborg!

Pline sa...

Men duktiga tjejen!
Tyckte du var så fin när jag mötte dig häromdagen! =)
Hoppas det gick bra med den där.. eh.. vad den nu hette leksaken.. Och jag vill fortfarande ha en sån så risken är väl överhängande att jag springer in i en leksaksaffär i Kalmar hahaha.. Ha en fin valborgshelg gumman så hörs vi utav när jag kommit hem igen!!