torsdag 9 april 2009

Visst gör det ont när hjärtat brister?

Alicia åkte precis utanför dörren och här sitter jag med tårarna strömmande längs kinderna. Det känns faktiskt precis som om hjärtat ska brista.

Mycket har det nog med att göra att Al började gråta hjärtskärande och ropa "maammmaa!!" när de skulle gå. Mitt älskade hjärta. Mitt finaste underbaraste, vad jag önskar att jag kunde ställa allt till rätta!

Nu ringde A och berättad att hon hade slutat gråta nu i alla fall. Det gick bättre när hon såg fåglarna och fick mössan på sig.. Så nu känns det lite bättre..

Idag måste jag ta itu med packningen. Bara lite mer än 2 veckor kvar nu ju. Hå-hå jaja. Inget blåkulleåkande för mig med andra ord..

2 kommentarer:

marie sa...

Visste du att takotsubosyndrom brukas kallas broken hearted syndrome? Många äldre damer går bort i det, särskilt änkor..

Sara sa...

Ja fy! Finns det nåt värre än när de gråter när man måste skiljas. Hoppas Du får en mysig helg ändå!