onsdag 29 april 2009

Long time no seen!

Nu var det länge sen jag skrev något. Men jag lever. Har inte haft varken ork eller lust att sätta mig vid bloggen bara när jag kommer hem från jobbet.. Det har liksom varit tomt på uppslag. Tom i huvet kan man kan kanske påstå ;P

3 dagen idag med GI-tänk. Går riktigt bra. Har mycket att tacka systeryster för det, hon är min GI-guru jämsides med Fredrik Paulun. Imorse blev det gröt på rågflingor (men det kommer jag inte köra igen! Havregryn får duga bra.. nån måtta får det vara!) med skivad banan, kanel och mjölk. Till det en näve nötter och ett glas juice. Väl på jobbet har jag nu ätit scrambled eggs med ost och skinka. Måste bli bättre på att dricka vatten dock..

Nåväl. Imorgon går första stora lasset till nya lägenheten! Är lite orolig för hur det kommer bli med Alicia bara. Hur hon kommer reagera på att sova där.. men hon har inte reagerat på att vi inte har någon säng eller soffa eller att tja.. hela vardagsrummet är soptomt, så det kanske inte kommer bli så farligt.. *hoppas*

Ska jobba nu. Långt pass idag. Hoppas det går fort.

Ha en bra onsdag alles!

1 kommentar:

cleanlivingbymed sa...

Hej!
Vad duktig du =)

Hoppas att det går bra imorgon med flytten. Trivs du så trivs din dotter också. Så hon kommer nog reagera bra =)

Kram