torsdag 30 april 2009

Valborg

Idag är det valborg. Och idag var också dagen då vi började köra ordentligt till nya lägenheten! Pappa var här vid 10 och så tömde vi förrådet. Shit, vad grejer det var kvar! Förrådet till nya lägenheten var jättestort och med bra lyse, så någon dag framöver ska jag väl ta mig ner dit och gå igenom vad det är i allt..

Vädret är så otroligt fint idag. Kan känna att det är lite tråkigt att vi inte ska hitta på något speciellt idag. Inget grilla, ingen eld, ingenting. Nåja. Tycker väl egentligen inte att valborg är något speciellt heller. Bara en kväll då man får se en massa otäckt fulla ungdomar drällandes.. nä. Det klarar vi oss utan, jag och Alicia.


Vi kanske köper oss något gott att mysa med här hemma istället, mellan alla flyttkartonger :)


Och appropå det, så ska jag gå och hämta henne på dagis nu.


Ta hand om Dig, och ha en bra helg!





3 kommentarer:

Skruttgumman sa...

Låter ju mysigt med lite hemmamys bland alla kartonger =) Själv jobbade jag, men fick se en skymt av brasan iaf=)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vi var oxå hemma o mös ist för att ränna på byn..Vet inte men jag tycker inte att det är så speciellt det där med majbrasan. Det var kul då man var yngre men nu har man ju på någe vis växt i från det hela.

Hoppas flyttandet går bra!

Kram

cleanlivingbymed sa...

Hoppas att flytten har gått bra och att ni trivs i den nya lägenheten.

Kram