lördag 4 april 2009

Morgonstund har guld i mund

Ja, så sant som det är sagt. Sen jag fick barn har jag uppskattat att faktiskt gå upp tidigt på dagarna. Inte så att jag alltid uppskattar det när det är dags, men att faktiskt komma upp på mornarna ger ju en helt längre dag!

Nu har jag t ex redan dammsugit. Snart ska vi klä på oss så ska Alicias kompis C komma över och leka lite i lekparken här utanför. Roligt! Medan jag och C's mamma bara ska sitta i solen och njuta :)

Kanske ta med oss lite kaffe, saft och digestive kex. Är det vår så är det!

Vad ska ni hitta på i det fina vädret? Eller har ni ens vårväder där du befinner dig?



3 kommentarer:

trollbottom sa...

Nja, det regnar, det är väl ett vårtecken. Och jag kan öppna balkongdörren även om jag inte kan gå ut än. Måste vara vårtecken. Och det är nog bara en halv meter snö utanför balkongdörren... Eller nja det är nog mer men inte en meter iaf.

Jenny sa...

Vi har vår! Fast jag har inte stuckit ut näsan än. Ska dock göra det lite senare.

Anna sa...

Har har varit jättefint väder och jag har varit inne och städat:-) Såg hur dammigt det var överallt när solen tittade fram.