tisdag 7 april 2009

Vilket slöseri och tårtbak..

Vilket slöseri med daim!

*muttrar*

Fast hade jag inte bränt plåten så hade de nog varit rätt goda.. :(

Nästa gång ska jag sitta framför ugnen och passa på dem. Det gick fort som attan!

Nåväl. Har varit på stan nu och inhandlat presenter. En snickarlåda från Bamse och en telefon. Så kanske jag får ha min ifred? (I wish!) Ville handla mer, mer, MER men så insåg jag att det kommer bli endel till henne till nya lägenheten med. Och så lär hon nog få presenter så det räcker hela helgen! :)

Jag tröstköpte ett läppglans åt mig för att kakorna gick åt skogen med. Ett från Lypsyl, med en "hint of pink" och "lip plummer". Tyckte att jag varken fick större eller rosatonade läppar. Men det var ganska skönt på läpparna ändå. Även om det var i kladdigaste laget.

Slut på gnäll. Nu ska jag göra tårta numero uno för det här 2-års firandet, Alicias vän Cassi ska komma hit med sin fina familj och fira. Blir en enkel tårta dock, med marängbotten, chokladkräm och grädde. Imorgon blir det lite mer.

Tjingeling!

4 kommentarer:

Marie sa...

Lip plumper väl? Jag har också dom där.. jag tycker dom blev riktigt fina.. plumpingen vet jag inget om än för jag har inte haft dom längre stunder än att jag fotat.. men jag gillar glittret och färgen.. :)

Smilla sa...

Hur gör du föresten för att få bloggen så vårfin, tänker då på alla blommor vid sidan?

jessica sa...

åh,såg ditt mess men alldeles för sent! julia var snäll nog att ge oss lite välbehövlig sovmorgon:). iaf så ville jag bara tala om att jag tänker på dig och att jag hoppas vi får lite tid till att ses snart. massa massa kramar till dig och alicia!

Mamasnest sa...

Snickarlådan har vi och den är poppis. Den används sällan till det den är tänkt för, men roligt har de med den. ;-)