söndag 5 april 2009

Sunday, bloody sunday..

Igår var alltså L, C och lilla W här och lekte. Mycket trevligt. Och vilket underbart väder! Började dagen med lite lunch för de små, sen fick de sova i sina vagnar och vi passade på att äta lunch på stan. Trevligt och otroligt gott! Själv åt jag en Foccacia med lax och mozzarella, och jag lovar, jag blev upprikigt besviken! På att den tog slut!! Dammit vad gott det var!

Sen gick vi hem, och ut i lekparken och bara satt och njöt av solen. Barnen njöt av att äntligen få leka i sandlådan och gunga och åka ruschkana, så det stod härliga till.

och tillslut var det dags att gå upp till lägenheten igen och laga middag. Fläskfilé med balsamicosås och ris blev det. Väldigt gott om kocken får säga det själv ;)

Efter middagen satt vi nästan allihop och gäspade i kapp. Alla utom W som mest hade sovit hela dagen. Han var pigg som en mört!

Så när de hade åkt hem, var det bara att börja göra kväll.. myste lite med lite chips, men det var t om så att Alicia sa att hon ville sova.

En mycket skön dag. Till motsats mot idag. Idag regnar det.. och är kallt. Och Alicia är såå gnällig! Och tv:n verkar ha pajjat, har bara ljud men ingen bild. Som om jag behövde det i utgift nu liksom..

Ska nog ringa pappa och höra om vi kan åka och köpa flyttlådor, så kan jag börja packa lite smått. Det är ju snart dags.

och idag vill jag verkligen inte alls det här! :(


Inga kommentarer: