tisdag 13 maj 2008

Alicia 13 månader

Titta!
Mamma!
Pappa!
He-å
har blivit mer och mer "hedå"(säger hej då samtidigt som hon vinkar. När hon gör bus eller i dörren när folk går.. eller kommer. Spelar tydligen inte så stor roll hehe..)Ta-ta (tack, tack)
Ne! (och ruskar på huvudet)
ho-ho
(vov- vov)
Ajaja!
(hrmm.. beskrivning onödig ;-) )
Na-na (vatten, eller när hon vill dricka öht)
Dä! (Där)
Pippi (jaa.. pippi helt enkelt :) ) och håll i er nu

"Aiiisa!" :-D

Nu går hon också! Själv! *stoltare än stolt* och klättrar. Rätt vad det är kan man hitta henne i soffan eller i sin fotölj på sitt rum. Igår hade hon satt på tvn och sen krupit upp i soffan med fjärrkontrollen i högsta hugg! hehe..



och för er som inte sett det har jag uppdaterat ett inlägg med lite bilder, men då det var sparat som utkast först blev det postat på det datum det var sparat på.. hänger ni med? Här hittar ni det i alla fall.

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hihi..vad duktig hon är lilltjejen. Eller liten o liten..hon börjar ju bli stor nu ;)

Kram

Anonym sa...

Mycket nu! snart pratar hon på riktigt ordentligt ju.. fascinerande hur mycket och snabbt dom lär sig allting :O

Bitterdarling sa...

Tänk vad sjukt fort det går.. :)

Meeh, har jag köpt barnhårspännen menar du! :/

Ja, det är grymt smart :D Jag älskar det jag har nu..

Jag har inte kollat så mycket men det gick väl att ställa in i några lägen? Blev det inget bättre då?