tisdag 27 maj 2008

God morgon!

Ja, jag skriver god morgon så här dags för det här är verkligen den första riktiga sovmorgon jag har fått.. på jag vet inte hur länge! :)

Jag och sambon brukar ta varannan morgon så varannan morgon har jag ju lite sovmorgon ändå, men idag fick jag sova ut och vakna när JAG kände att det var dags att vakna. Vilket var för typ 15 min sen :) Kliver upp, alldeles tyst utanför sovrummet, smyger ut. Då sover sambon med lillskrutten på soffan! Bara för att han inte skulle väcka mig när han skulle gå in i sovrummet. Är inte det kärlek så säg? :)

Stängde försiktigt vardagsrumsdörren till dem och smög ut hit i köket och sitter nu i min ensamhet och äter frukost och bloggar. Dessutom är det jättefint väder ute.

Det här kommer nog bli en riktigt bra dag!

Inga kommentarer: