söndag 25 maj 2008

Mors dag :)

Fick sovmorgon i morse.. väcktes av att sambon kom in med en stor frukostbricka, med färska frallor (nåja, inte dagsfärska, men jag älskar när de har legat i en plastpåse typ en dag och blivit lite sega, så sambon hade köpt frallor igår och lagt undan så de skulle bli sådär perfekta <3 ) te och ett stort glas apelsinjuice, efter honom kom Al gåendes med ett litet svart paket och upprepade "mamma, mamma, mamma!" naawh! Det var ett presentkort från Kicks på 500 kronor! Tjoho!

Annars är jag lite kluven till mors dag. Visst är det roligt med en speciell dag och bli lite extra bortskämd, men tycker det har blivit så stort, med dyra presenter osv. (inte för att jag klagar på att jag fick en sådan present.. jag och Skosoet hade precis pratat om att jag någongång skulle vilja unna mig ett läppglans från lancome eller Dior. :) )

Supermysigt var det, men innan Al kom upp i sängen så berättade sambon att hon varit väldigt "klängig" och trött och jag kände direkt att hon hade feber.. :( Vi satt i sängen bra länge men tillslut gick vi upp, sambon fick ligga kvar och vila lite. Al somnade i mitt knä medan jag kollade på Miami Ink. Såå varm. Skruttan. Men en underbar start på morgonen! :)

Uppdatering


Termometern visade nu 39.6 grader och hon har fått en alvedon. Man brukar säga att barn inte får hög feber vid tänder, men Al har alltid haft hög feber och strax efter har det dykt upp ett litet "riskorn", så nu är det väl förhoppningsvis en på G igen. Skriver förhoppningsvis, för jag vill ju inte att hon ska vara sjuk-sjuk så att säga. =/ Men hon verkar vara vid gott mod annars, vilket är skönt att se :)

3 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

Låter som en perfekt morgon sådär som på febern! Hoppas hon blir piggare snart!

Anonym sa...

Skön morgon, fin present med!
Hoppas det är tänder som är påväg då =)

Frida sa...

Hoppas febern går ner!

Viggo har precis somnat efter att ha skrikit sig hes :( En liten bissing på väg här också misstänker jag...