tisdag 27 maj 2008

Sambons nya frill!

Det krävs övertalning, övertalning och åter övertalning för att få sambon att gå till frisören istället för att bara ta fram hårtrimmern och raka av allt! Eller ens att han ska håret kvar på skallen. Det är så enormt fint, tjockt och fylligt, men nej då. Av ska det, enligt honom. Men den här gången lyckades jag övertyga honom att ha det kvar. (kan ha att göra med att jag grinade sist han rakade av sig allt sitt fina hår.. erhm.. själv skyller jag den incidenten på graviditetshormoner, eller efter-förlossnings-hormoner ;P)

MEN frisören lyckades också övertala honom
1. spara håret i nacken
2.Köpa hårvax!
Det är så att jag tror jag ska dra med mig svärmor till henne så vi får ge henne en stor kram! Eller, dagens ros kan hon få i alla fall. (eller vad säger du svärmor? ;P )

Så här var det, och så här blev det! Själv tycker jag han är skitsnygg i det här! plus att jag fortfarande har lite hår i nacken att fingra med :) Najs!

5 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

snyggt! :)

Bitterdarling sa...

Kanonbra ju! Woop woop! :)

Ja pilotbrillor är grymma :D Jag älskar dom.. och jag tror det är dom enda som jag passar något sånär i.. Jag älskar såna där i 60tals stil men ser alltid ut som en fluga eller nåt i dom :/ Al måste varit såå häftig i dom, köpte du dom? :D

Tack så mycket för din kommentar om mina skor också! :) Jag älskar dom.. särskilt att dom skimrar.. kanske inte syntes så bra på bilden dock.. :/ Du hittar också fina ju!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Snyyygt! =D

Tack för att du tycker att jag tar fina bilder =) Ääälskar att fota!! O nej..jag "fixar" inte ngt med mina kort utan lägger ut dom i orginalskick. Tycker det förstör lite av foto charmen om man "förbättrar" bilderna på ena eller andra viset.

Ha en trevlig kväll du med =)

Anonym sa...

Han verkar ju ha bra kvalitet på håret, bra att du övertalade honom ;P det ser bra ut!

Sarah sa...

Hej!

Har du lust o hjälpa mig med hur man lägger in besöksräknaren i sin blogg. Fattar inte vart jag ska klistra in koderna och hur :-/