måndag 12 maj 2008

*Brr*

I dubbelbemärkelse! Först och främst blåser det superkallt ute idag.. riktiga nordanvindar!

Sen tog jag mig till stan för att införskaffa mig en bikini. Ska på spa med mamma och syrran imorgon så då måste jag ju verkligen ha något sådant. Brr igen. Min kropp hatar bikinis. Men jag hittade en svart halterneck. Lagom sexig, lagom dyr. Perfekt för mig med andra ord. ska se om jag kan uppdatera med lite bilder senare ikväll - då ska jag även uppdatera med vad vi gjorde igår.. med bilder!! Det ni! :)

Nu ska jag hälla upp lite kaffe i några koppar och sen gå ut på gården och fika lite med svärmor (om vi inte blåser bort) hon kom över på en snabbvisit. Trevligt, trevligt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det gick soppas snabbt med bikinisen ;P annars brukar ju sådant vara en pina.
Iskallt är det här med :/ hur tråkigt som helst.
Ska bli roligt med bilder =)

Bitterdarling sa...

Oh spa, lyxigt! :)

Angående kommentarerna.. Jo jag förstår att många vill ta del i sörjandet.. som vid dianas begravning.. men jag tycker ändå att det är läskigt.. det känns på något vis vettigare med en kunglighet då dom ändå alltid är i rampljuset.. eller hur man ska säga..

Tack! Jag tycker också dom är finare på mina bilder :D