lördag 31 maj 2008

Lördagmorgon

och här hade vi sovmorgon till 7. och sen åt vi frukost på balkongen. Mysigt värre. Tösen har precis somnat och jag är ensam uppe. Mysigt värre :)

Idag blir det grilla hos mor och far.. och så måste vi ner till H&M och köpa ett par nya byxor till sambon. och en ny solhatt till al. Undrar om det finns såna man klistrar fast på huvudet? Det här är andra "mössan" på en månad som "tappas"!

Sen åker sambon och jobbar och kommer inte hem förrän på måndag, så jag blir alldeles ensammen hemma =/

vad ska ni andra hitta på då?

4 kommentarer:

Truls Värld sa...

Hehe, själv hade jag sovmorgon till 8. Rekord hos oss numera. Vad mysigt med frulle på ballen. Det har jag inte gjort på år och dar. Måste städa balkongen isåfall och det tar emot.

Ang tappade solhattar, testa silvertejp.

Anonym sa...

Jag kan bara ha hattar med snörning på Miro för annars tar han av sig dom bara

Malin sa...

På Polarn och Pyret har dom jättebra solhattar med snörning. I stort sett det enda vi kan ha på Alfons eftersom han envisas med att ta av sig den.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hmm..det där med hattar är o kommer alltid att vara ett problem. Vår lillkille har precis kommit på att han INTE ska ha ngt alls på sitt lilla huvud. Att det sitter snören på hatten det spelar ingen roll..han tar av sig den ändå =/ Så jag tar oxå tacksamt emot tips hur man får tyget att sitta kvar på knoppen!

Ha en bra dag!