torsdag 29 maj 2008

Skallebank.. IGEN!

Huvudvärksvarningen blev riktig huvudvärk. Jag är less på huvudvärk nu. Blörk. Sabla duk att lukta så! Antagligen så har jag väl druckit alldeles för dålig idag med och doften blev ärtan på moset så att säga. Eller grädden på moset.. (hur säger Ni där Du bor?)

Satt men lillskruttan och tittade på Bolibompa. Mysigt. Hon satt verkligen ner idag och lutade sig mot mig och det är så underbart att bara få koppla av tillsammans. Jag somnade. Jag trodde däremot att jag bara halvslumrade lite, men när jag öppnade ögonen hade jag missat "Dagens visa" och Alicia satt bredvid mig helnöjd med en gammal Metro i händerna. I två delar. Och blev skitglad över att se mig vakna till! "Mamma. Mamma" och så klättrade hon upp på mig och gav mig en puss. Snuttan.

1 kommentar:

Creative Lounge sa...

Hej igen.. Bättre sent än aldrig! :)

Använder photoshop elements.
Nästan samma men med lite mindre
"krusiduller"

Har läst till grafisk formigivare en termin på universitetet... men träna på. Du lär dig eftersom.

Men du kan ändra på inställningarna att du vill ha vit bakrund när du väljer arkiv - ny bild - då på samma sida som du väljer storlek på dokumentet.

Ang koden så läg till sidelement. HTLM kod! så ska det funka. Annars vet jag inte.

Hoppas jag har varit till någon hjälp! :)

Mvh Robins Garderob