tisdag 17 mars 2009

Åh vad dåligt jag har sovit inatt!

Men det var inte bara att ringa inte, som jag trodde, och här satt jag med Fröken Ur på datorn och telefonen i andra handen och precis när klockan slog över till 08:00 ringde jag.. Nej, för att "alla ska ha samma chans" så var man tvungen att gå ner och säga till där hos dem. och de öppnar inte förrän kl 10. Vilken tur att jag har en så underbar chef att han sa att "vi löser det, ring när du är klar så hämtar någon av oss dig!" :)

så nu ska jag bara sminka mig lite och sen kila ner. Jag ska hänga på låset! Lägenheten bara ska bli min!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*håller både tummar och tår!* =D

Anna sa...

Jag hoppas att du får den! Jag vill också flytta, har till och med drömt om det i natt, men det är så svårt att hitta en bra lägenhet.

Harmonisera Mera sa...

Hur gick det, hur gick det? Sitter ju som på nålar här!

SusannaT sa...

håller tummarna att du får den. :)