lördag 14 mars 2009

Snooooze..

Oj då. Idag var det tungt att ta sig upp. Höll nästan på att försova mig, då mn snoozefunktion på telefonen slutar fungera efter att man snoozat i 30 min. Inte bra.

Men nu är jag uppe i alla fall. Och hjälp vad skönt jag sovit ändå. och drömt. Häromnatten spöade jag Måns Zelmerlöv. Varför vet jag inte! Jag tycker ju han är både fin och duktig. Men det gjorde jag i alla fall, så pass att han inte skulle kunna ställa upp i kväll! Inatt har jag ridit, med för långa stigbyglar för jag fick inte ändra dem! och så höll jag på att ramla av hela tiden.

Måste nog ta fram drömtydarboken och kolla upp det här :) Men först, en dusch och lite smink.

Hur många vågar sätta emot att vi med största säkerhet kommer sälja mest snacks och godis idag? ;P

Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det är ju löööördag, OCH Melodifestival, så jag törs inte sätta emot! ;)

Anna sa...

Ridit, på drömspråk är det väl sex:-)

Anonym sa...

Har du ridit Måns?;-) Det lät nästan så..