tisdag 31 mars 2009

Uppdatering till "hur 17 kunde detta hända"

Till mitt försvar vill jag faktiskt bara säga att jag upptäckte att min telefon var inställd på att gå på Brittisk sommartid! och de ligger ju en timme före oss...

När jag upptäckte detta var klockan (på riktigt!) strax efter åtta (jag hade ju ställt om den, när jag kom till jobbet). Klickade genast bort den inställningen.

Vid niosnåret brukar jag göra frukost. Så när tesuget satte in skulle jag kolla på klockan om det var dags att börja, eller om det var för tidigt.

Gissa vad klockan visade då?!

07:47!!

Då hade den hoppat tillbaka en hel timme mot vad jag manuellt hade ställt in!

Behöver jag säga att jag inte litar på den där klockan fullt ut längre? Jag behöver verkligen en vanlig klocka också..





Inga kommentarer: