söndag 1 mars 2009

Sunday, sunday..

Nu har vi precis fått i oss lite frukost. Varav Alicia åt sin på golvet under bordet. Jaja. Ibland känner jag bara att "bara hon äter".

Så för tillfället tittar vi lite på Bolibompa, pusslar och väntar på att mina föräldrar ska komma hit. De ska vara barnvakt idag med, då varken jag eller sambon är hemma i helgen. Jobb, jobb, jobb... längtar till sommaren.

Igår hade de varit och tittat på lite hästar och då kom det en katt! Om detta berätta Alicia hela kvällen när jag kom hem från jobbet.. :) Och så hade de åkt bil. Lycka! Tänk om man själv kunde vara lika lättroad?

Vad tyckte ni om melodifestivalen då? Gick rätt låtar vidare? Jag gillade småkillarnas låt faktiskt, och så de med solglasögonen.. det var ett tag sen man såg ett par så fina solglasögon.. ;P

Nåväl, nu ska jag väl ta och tvätta håret och sminka mig, så jag kan sitta med mina föräldrar en stund innan det är dags att åka!

Ha en riktigt bra söndag därute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker också att det är bättre att de äter än att man håller stenhårt på bordskick.