måndag 2 mars 2009

VAB igen..

Jobbhelgen är så över och och hur firar man det? Jo, genom att skruttan vaknar med 39,1 i feber så man stannar hemma.. Inte så kul faktiskt. För, faktiskt, för engångsskull såg jag verkligen, verkligen fram emot att gå till jobbet.

vi ska nämligen börja bygga om, och jag älskar när det händer något! Jag hade planerat att jag skulle ta med kameran och agera dokumentär-fotograf, men men. Det lär ju hålla på några veckor så jag hinner nog :)

Nu ligger tösen och sover i soffan, efter att vi ätit lunch. Mina föräldrar var barnvakt i helgen, och mamma hade gjort en matlåda åt mig i lördags och en i söndags. Kom ju väl till pass idag, då jag inte kunde komma ut för att handla något att laga lunch för.

Men vi har faktiskt varit ute och handlat lite glass och lite saft och mat att göra middag för..

Tappat 4 nageltippar på 2 dagar. Lär inte göra nya.. trist. Men min plånbok skulle inte gilla utgiften för 4 tippar plus fyllning just nu :(

Nu ska jag hänga lite tvätt!

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Låter spännande. :-) Vad är det ni ska bygga om?

Anonym sa...

Amelie blir 2 år i maj, så då är de nästan lika gamla.

Anonym sa...

Jag har vabbat för första gången denna vecka.. lite skönt faktiskt men man missar ju så mkt på jobbet! Och nu har jag blivit sjuk jaja sånt är livet..