fredag 20 mars 2009

Fredag, at last!

Orkade ta mig upp efter att ha nattat tösen. Men det tog emot lite. Något frusen, men värmen från täcket började långsamt slå om mig, Als andetag som blev allt djupare och djupare..

Men jag gick upp ändå. Måste ju se Let's Dance! :) *gammelvarning*

Och ja, jag erkänner. Chokladen jag köpte idag lockade med. Hehe..

Men så fick jag för mig att kolla lite på Ikeas hemsida, och nu är jag fast! Måste ju börja planera lite inköp här nu. Har redan hittat ett skoskåp jag bara måste ha. Fast jag ska inte ha det som skoskåp utan som ett skåp i hallen man kan lägga mössor och vantar. Vet bara inte vilken färg jag ska välja än. Men det lutar mest åt det vita. Eller om jag ska ta det svarta.. Eller...

Sen måste jag få tag i ett par fina ljuslyktor, som ser ut som lotusblommor att ställa ovanpå. Men var får man tag i såna nuförtiden? Förut såg jag dem lite överallt, men nu verkar de har försvunnit.. *leta leta*

Nåja. cola och choklad och ikea. Inte en fredagskväll som går av för hackor det inte!

Vad har du för dig?

3 kommentarer:

Frida sa...

Ljuslyktorna finns på både Mique och Hemtex. Tror Hemtex har i porslin och Mique i något lite "finare" material.. Eller om det är tvärtom :)

Frida sa...

Så lite så!
Kan du tänka dig att beställa via nätet så finns det på http://www.websitefolder.net/isiskammare/Ljus_ljuslyktor.asp också :)

Allt & Ingeting sa...

sitter här och ätar polly ( röda) och barnen sover och jag hittar inte msn på min dator... kan man bli knäppare?