fredag 13 mars 2009

Vilken kväll!!

skulle precis smita in och ta en kopp kaffe på jobbet så hör jag chefen ropa.

"kom ut hit. du har besök. Det är polisen!"
"va?!"
"Nä, det är en snygg kille som söker dig. Ser ut som Tom Cruise ungefär"

eh.. kommer runt hörnet och vilka står där om inte mina gamla vänner från tiden då jag bodde i stockholm! De hade bara fått för sig huxflux att de skulle åka över och hälsa på mig! Blev så glad. Fick sluta lite tidigare, så åkte vi hem och käkade Ballerina kakor med mjölk och kollade på Let's Dance. Tyckte det var lite tråkigt att Alicia inte var hemma dock, så de fick träffa henne, men samtidigt var det skönt att slippa tänka på nattning och sånt med!

Det var ju inte alls så jag hade tänkt tillbringa min fredagskväll. I mina planer ingick lite godis, chips och Maskinen på Youtube. Fick nämligen höra av min jobbarkompis att de skulle spela här i stan ikväll, men jag ville ju inte gå dit själv, så jag tänkte ha fest hemma för mig själv istället.

Men det hindrar mig ju inte att lyssna nu.. ska t om bjuda er på två riktigt bra fredagslåtar. Tycker väl det är dags att jag tar upp den traditionen igen eller vad säger du?



och den andra, har spelats förut här på bloggen, men tåls spela igen..



Älskar rösten på killen som säger "gäller hela kvällen mellan 12 och 5". Och delen vid 2:44 - 2:58.. den kan jag spela flera gånger på raken.. hrhr.. ;)

*dansar vidare i kvällen*

Inga kommentarer: