onsdag 25 mars 2009

Onsdag..

Om en timme lite drygt är det dags för lillstumpan att åka hem till farmor. Och i helgen ska hon vara hos far sin. Känns lite vemodigt, men man kommer väl in i detta med antar jag.

Mår lite bättre idag i alla fall. Och det känns ju bra. Men jag känner att så fort jag börjar tänka på saker som har med flytt att göra, så protesterar magen. Jag måste ju tänka på det, men idag ska jag bara ta det lugnt. (Försöka)

Inatt har jag drömt sådär konstigt igen. Fast inatt inkluderade drömmarna vampyrer, (det var en härlig dröm ;P ) och huvudlöss! (det var en mindre trevlig dröm dock *rysa*).

Hungrig är jag med.

Hur är din onsdag?


1 kommentar:

Sara sa...

Vab var det här! Hämtade L från dagis i måndags då sa personalen att hon hade feber. Hon var visserligen lite rosig om kinderna och låg nog på gränsen till feber men hon var som vanligt. Men så är det så att alla barn ska hållas hemma 48H efter att de haft feber. Det är lite drygt när det drabbar en själv men när man tänker på det så är det nog bäst för barnen, då slipper sjukor gå runt, barnen hinner bli ordentligt friska.
Hoppas du hinner ta det lite lugnt i helgen, planera försiktigt så magen håller Kram