lördag 21 mars 2009

Lördag..

Sovmorgon idag. Najs. Men natten har varit mindre rolig. Tror hon har haft ont i magen, eller drömt en massa. Eller övertrött. eller en kombo. Igår var en lång dag på dagis för henne. Inte som vanligt alltså.

Men vi gick upp, åt en mysig frukost och tittade på Bolibompa. Nu leker hon på sitt rum och jag sitter och funderar på vad jag behöver för möbler till nästa lägenhet.. På måndag ska jag gå till hyresvärden och fråga om de har en planlösning jag kan få en kopia på, så kan jag planera lite mer. :)

snart ska vi klä på oss och gå och köpa lite badskum, sen ska vi leka lite i lekparken för att avsluta med ett varmt och roligt bad, med massa skum!

Vad ska Du göra idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Woho, badskum!

Idag ska jag ta det lugnt på dagen, färga håret på mamma och sedan skall jag göra mig i ordning.. skall på 50-årsfest ikväll.. det kan nog bli rejält party.. :)

Apropå det! Jag var på the systembolag igår och dom hade fått in en ny xider, eller xide som dom heter nuförtiden (undrar varför?).. det är iaf spring edition med persika, jasmin och nåt mer.. köp dig några vettja.. :) man vet aldrig när du behöver dom ;)

Sara sa...

Skönt att se arr du är på lite bättre humör! Här ska städas, städas och städas, diskas, köras en maskin med tvätt och sedan kolapsa i soffan :D

Hoppas ni får lite sol på nosen när ni är i lekparken.

Anonym sa...

Oooh! Vilken mysig lördag.
Jag för min del ska väl skaka lite vett i mig om ett tag (blev lite mycket öl igår, hehe), och senare ska jag åka på födelsedagsfest :).