söndag 15 mars 2009

Söndag igen då

Ska precis ta på mig ytterkläderna för att åka till jobbet. Men ikväll kommer min stumpa hem så det känns lite lättare att jobba då faktiskt. Lite att längta till så att säga :)

Jag tänker inte skriva en rad om årets melodifestival-final, inte för att jag är arg och bitter, utan för att det gör alla andra så bra. :)

Däremot kan jag skriva att jag fått en jätteond finne på käken. Jag trodde man skulle slippa sånt efter man fyllt 25? *muttrar* Men som någon skrev, den förklaringen sa nog ens föräldrar för att man skulle orka ta sig igenom puberteten.. *flinar*

Men med lite concealer kanske den inte syns så bra *hoppas*

Vad är ditt supertrick mot finnar? och neeej, nu vill jag inte höra "tvätta ansiktet morgon och kväll" Jag vill ha ditt paniktrick! :) Tandkräm körde jag med när jag var mindre vet jag.. men vet inte om det var så bra?

Nu: Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

SVAR: Haha, jaså, är han inget bra på att sitta i lugn och ro? ;)
Idag består dagen utav tvätt, tvätt och åter tvätt. Förhoppningsvis tar det slut snart =P
Mitt paniktrick mot finnar...hm...tryck något svinkallt mot den så den lägger sig lite, badda med sprit och täck sedan över med concealer och annat skit *flin* Önskar det fanns något toppentrick som kunde trolla bort dem på stört!
Hur går det med picnik? Fått rätsida på det? =)