fredag 13 mars 2009

Spooky 2

Tyckte väl att det inte var så länge sen jag skrev ett sånt här inlägg, och det var det ju inte!

Men idag är det alltså fredagen den 13:e igen! :-o

Idag ska jag jobba och när jag kommer hem så kommer jag vara alldeles ensam! Al ska åka med far sin till hennes farfar och vara där hela helgen.. utan mig! Och det känns jättekonstigt! :-S

Förhoppningsvis blir vi klara med ombyggnationen på jobbet till helgen, är glad att det inte dragit ut längre på tiden. Fösta veckan var rolig, med nyhetens behag, men den här veckan har varit "muttrig" från alla håll.. men att bygga om en hel butik, inklusive helt nya hyllor, brödbord, flytta interiör såsom frysar osv på bara 2 veckor är väl rätt bra kämpat ändå måste jag säga! :)

Nu ska jag göra ordning mig och säkert få packa en liten väska åt alicia med.

Ha en bra fredag!

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ha en überskön fredag du med =)

Kram

RANA sa...

Hahaha, idag ska vi INTE utmana ödet. KRAM!