lördag 1 november 2008

Dessa förbenade pepparkakor!

Åh dessa jädra pepparkakor! Jag kan bara inte sluta äta dem!

Och så står det en stor burk i fikarummet. Hur lätt är det att låta bli då? "jamen jag tar bara en.. och en till.. och en till.."

Igår tror jag att jag åt 10 pepparkakor rakt av bara! 10!! Och det är bara de jag åt vid lunch! (Jag försöker glömma att jag åt några när jag kom på morgonen också.. )

Är det så konstigt då att byxorna börjar bli lite trånga? ;)

Och nu var jag tvungen att provsmaka en lussekatt, för att se om de var degiga i mitten eller inte..

Hur FAN ska jag klara mig över jul... *sucka*

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ska inte klara sig över jul, det är då man riktigt ska få släppa allt och bara äta, sen kan man ta tag i det igen, och komma i form lagom till våren! några pepparkakor hit eller dit gör nog inte så mycket! ät inte för många bara, bara november än ;P