tisdag 4 november 2008

Utmanad

Idag fick jag veta att jag är utmanad av Emelie!

Det går ut på följande:

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. När jag städar, "fuskstädar" jag alltid! Jag har ALDRIG torrdammat!

2. Jag älskar cafékulturen. Om jag fick bestämma, (och hade obegränsat med pengar) skulle jag sitta på ett fik hela dagarna.. med min laptop såklart! ;)

3. Jag är faktiskt ganska blyg när jag träffar nya människor.

4. Jag drömmer sanndrömmar.

5. Jag gråter till tecknat. Eller.. vid närmare eftertanke kan jag nog gråta till det mesta!

6. Jag är totalt blind vad gäller kläder! Ifall jag ska köpa kläder måste de sitta på en skyltdocka, hela alltihopa, annars kan jag för min värld inte se vad som passar med vad! Men jag vet vad jag tycker är snyggt och relativt "inne".

7. Jag kan bara 2:ans, 5:ans, och 9:ans multiplikatonstabell. För att räkna de andra måste jag använda fingrarna. Och jag kan inte räkna "delat" heller. Alls. Oavsett hur många fingrar eller papper jag använder..


Jag utmanar:

Ulrika
Nanoliten
Pauline
Marybeth
Den vackra
Sara
och så en till Sara

:)

Inga kommentarer: