söndag 9 november 2008

joråsåatteh..

Tog mig ut i morse för att köpa frukost och en liten bakelse att ge sambon på sängen.. en liten kort lagom promenad tänkte jag, då jag fortfarande är matt efter att ha varit sjuk. Jo, tjena. En liten kort lagom promenad slutade med en lång promenad runt halva stan.. bara för en wieneråttas skull! Men så blev han glad också.. :) Så fick han en historietidning att läsa efteråt, så han blev nöjd, trots att det inte blev någon blomma, eller halsduk eller andra presenter.

Tänkte jag skulle låta Alicia rita något på farsdags-kortet.. slutade med att hon rev sönder det istället. Jaja. Jag har bara med en 1½ -åring att göra.

Nu ska jag slänga mig och halvdö en stund på soffan innan sambon ska iväg.

Får väl se om jag hinner skriva mer senare..

Tjing!

ps

och vad har hänt i mina kommentarer? *sakna* inte är de många nu för tiden längre

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wieneråtta och bra tidning är ju en fin present! man får ju vänta med dom stora grejerna till jul och födelsedagar. =)

Anonym sa...

Jag kan ju alltid dela mig och kommentera med mina båda halvor

Anonym sa...

Det "enda" far fick i detta huset på farsdag var tre blöta och mysiga godmorgon pussar, men han var så nöjd....
(ställer mej i skamvrån för att jag inte har fixat utmaningen du gjorde mot mej, men jag har bara inte haft tid. Skäms på mej :-) )

Anonym sa...

Det är lite utav en cirkel, lämnar man kommentarer får man kommentarer.. :)

Min pappa fick en underbart fin ros, ett grymt roligt kort och en tub kalles kaviar med ägg. Japp, kalles kaviar, han önskade sig det då han aldrig ätit den. :)