fredag 28 november 2008

God morgon!

Natten har förflutit ännu en gång utan större problem. skönt. Hon var lite snörvlig men det gick över när hon lade sig på upphöjningen vi fixat i sängen. Fick lite välling och somnade om utan problem.

Nu har vi nästan precis slagit upp ögonen.. och vad säger hon? jo.. "BISS!" Teletubbies.. jaja. Bara att sätta igång filmen. Jag är glad att hon börjat säga "biss" istället för "bajbajs" som det var igår :) Det måste uppmuntras!

Så. Dags för lite frukost känner jag. Idag ska jag städa det sista och ta upp adventsstakarna. Har sett flera grannar som redan tagit fram OCH tänt sina stakar i fönstren!!

Tjing..

1 kommentar:

Jag skaffade mig en PT sa...

Om jag måste svara på frågan om vilken som är min senaste sedda film så är svaret alltid, utan undantag, Teletubbies...