söndag 2 november 2008

Fega jag 2

hmm.. kom mig inte för att skicka in ansökan igår kväll. Al var vaken och jag var hungrig som en varg! Så det blev mys i soffan istället och kvällsmat med grillad kyckling och vitlöksbaguette..

Sen när vi skulle lägga Alicia var jag såå trött. Och Alicia spräckte min underläpp.. såg ut som om jag gått match mot Tyson imorse. Hon har nämligen fått en förkärlek till att bara slänga sig bakåt, utan minsta tanke på att hon (eller någon annan) kan göra illa sig. Men det är väl det som är det härliga med att vara 1½ år?

Den här gången gjorde någon illa sig i alla fall.. och det var väl tur att det blev jag.. men jädrars vad ont det gjorde!

Jag håller på att fundera ut en plus/minus lista över det här jobbet. MEn sen tänkte jag: what the heck! Får jag det så får jag det. Det är ju inte ens säkert jag får det!

Tur att det är söndag idag.. kan jag gå i min egen lilla värld.

1 kommentar:

Sara sa...

Klart du får det! Inte för att jag vet om det funkar men tänk på det som om du redan fått jobbet. Förändring förnöjer. Får du jobbet har du en ny spännande vardag att se fram emot, får du inte jobbet denna gång har du tid på dig att förbereda dig för nästa gång då du får det. Kram