måndag 17 november 2008

Pjucksen!

Jorå.. så här ser mina nya pjucks ut! Lovade ju bilder..

Tänkte lägga in bilder, men får länka istället då blogger tydligen inte vill funka för mig idag..

stövlarna ser du här och de varmfodrade ser du här.

Förövrigt har jag återgått till mitt 75% schema! Så skönt! I fredags var jag hemma halv fem!! (mot halv sju och åtta) wonderbar. Tyvärr så ändrades mina helger, vilket skulle gjort att då jag jobbar varannan helg skulle tappa 2 helgers arbete den här månaden. Men chefen var hygglig och satte in mig extra helgen som var nu. Så nu blir det två helger på raken istället, men det går nog bra då jag inte jobbar ihjäl mig längre på vardagarna. :)

Imorgon är det fotografering på dagis, hoppas verkligen att det blir av den här gången. Blivit inställt två gånger redan! Vill ju ha bilderna innan jul.. :) hmm.. gissa vad årets julklapp blir? ;P

Nu ska jag slänga mig i soffan igen och glo på CSI.. får bli en tidig kväll ikväll, försov mig imorse, visserligen hann jag till tåget, men jag vaknade 06:25 och tåget går 06:50. Tur man bor nära! Det jobbigaste med det hela var att jag drömde att jag vaknat, gått upp och höll på att sminka mig när Alicia kom upp och säger "mamma, mamma?" och hade väckt sambon. Och sambon säger (som vanligt) till henne "är du lite mammig älskling".. så var jag inte ens vaken!! snacka om förvirring..

Nåja. soffan var det ja.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga skor, båda av dem!
Skönt med kortare dagar =)

Anonym sa...

Va roligt, jag har köpt likadana stövlar fast svarta =) De e ju inte de första skorna vi köper lika...
Hoppas allt är bra med er annars!
Kram