torsdag 6 november 2008

Jahopp

Okej.. nu är det så här va. Att min sambo ska aldrig mer få välja film igen!

Med Alicia på dagis och med mig på soffan skulle vi för engångskull försöka se en film som inte var en Dreamwork eller Disney production. vilket gjorde att han valde filmen "Rise of the footsoldier".

Jag slutade titta efter kanske 30 min. Han tittade färdigt hela filmen, men erkände sen att det var det sämsta han sett.

Och en annan sak jag upptäckt är att jag inte klarar av "hårdare" filmer längre. Jag tar illa vid mig så fort ett barn visas i bild(om det sen är en våldsam film).. Nej, hädanefter får det bli tecknat och disney för min del!

Är lite piggare idag dock, så jag har plockat i och ska nu plocka ur diskmaskinen, för att sen göra ett litet försök till att plocka undan lite i vardagsrummet. Så får sambon dammsuga sen. Helst hade jag velat ta itu med garderoberna idag.. men det orkar jag bara inte. Jag har så svårt för att bara vara sjuk eller ledig med för den delen sen jag fick barn!

För övrigt såg jag och hörde Britney Spears nya singel "womanizer" på MTV idag.. den var väl okej. Tycker kanske att hon har lite konstig röst. Som att den är för låg för henne.. Vill Du lyssna och bilda din egen uppfattning så klicka här.

1 kommentar:

Mamasnest sa...

Jag vägrar också se saker som får mig att må dåligt. Komedier blir det oftast, allt annat får maken se på jobbet.