tisdag 18 november 2008

God morgon !

Ja god morgon på er därute! Hoppas natten varit god?

Här har jag haft en tös som legat och sparkat och nypt mig hela natten.. inte så skönt med andra ord.

Vaknade första gången 6:30, då fick hon välling och så somnade vi om. Dumt, dumt då hon skulle vara på dagis tidigare idag pga fotograferingen (vilken jag innerligt hoppas var idag! så jag inte bara har intalat mig själv det...) Sen fick både jag och sambon försöka väcka henne.. usch, jag hatade att bli väckt på mornarna när jag var liten.. ja, jag gör det ju faktiskt ännu. Stackars barn ;)

Men eftersom jag varit så förutseende igår redan och lagt fram precis allt hon skulle ha på sig från strumpor till mössa så gick det smärtfritt ändå. Så nu är sambon på väg för att lämna henne, och jag ska ta och sminka mig och äta en smörgås eller två innan jag måste gå till tåget för att jobba.

Bara idag och imorgon kvar sen är jag ledig en dag. Fan vad najs. :) Idag slutar jag dessutom 15:45 mot 18:30 och börjar en halvtimme senare, vilket gör att jag kan ta ett senare tåg, så jag är mer nöjd än någonsin!

Hoppas ni får en riktigt bra dag där ute!

1 kommentar:

Sara sa...

Rackarns vad snygga stövlar! Skulle behöva ett par riktigt varma mjuka dojjor, fryser jämt om fötterna. Var de armfodrade varma? Du får prova å sedan rapportera :D Häftigt det där med namnet. Det är inte såååå ovanligt som man kan tro men många som heter det har det som andra namn. Var en vuxen snubbe på TV för ett par år sedan (project runway) som hette Santino, kul att se det i print och framför allt se en vuxen man heta det. Själv har jag så vanligt namn att jag är less på att se det över allt och i alla sammanhang *S*