torsdag 6 november 2008

*tycka synd om mig själv*

Gårdagen spenderades till största delen i horisontalläge. Antingen i sängen eller soffan. Sambon kom hem med American pizza, fick i mig 1½ slice sen orkade jag inte mer, och på eftermiddagen var jag jättehungrig, men när han lagat mat åt mig fick jag inte i mig något. "hej, det är jag som är otacksam!"

Såg fakiskt BeeMovie, och den var himla bra. Jag skrattade t om ett par gånger. Jerry Seinfeld var en fantastiskt bra röst! :)

Inatt har jag drömt om Marybeth. Att jag har tappat naglar och att jag ringt fel och blivit osams med gamla vänner. och att jag träffat andra gamla vänner och deras barn (som ännu inte finns). Alicia har legat PÅ mig hela natten, och jag överdriver inte. Jag har precis fått plats på min sänghalva. Ont, ont, ont.. och min ena halsmandel är större än en tennisboll.. nästan. Ja okej då. Inte alls. Men svullen är den och ont gör det att svälja, att prata.. att bara finnas till! :(

slut med gnället. Jag drack en kopp varm choklad igår. Fick nämligen ett par chokladpinnar av syrran när de varit på chokladmässa i stockholm för ett tag sen. Det är alltså en pinne med en stor chokladboll på, som man doppar i varm mjölk. Det var himla gott.

Det bästa med att vara så här sjuk att man inte är helt däckad är att man åtminstone, faktiskt får unna sig såna där godheter.. :)

Nu ska jag dricka te och försöka äta någon smörgås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om mig? O.o

Vad läskigt, för jag drömde om dig och lite irc-folk inatt.. Haha..