torsdag 13 november 2008

Shoppat!

Idag har jag varit iväg med mina svärmödrar och handlat! Till mig!! BARA mig!! :) eller ja.. till vårat vardagsrum också, men det räknar jag till mig ändå, inte ett enda barnplagg kom jag i alla fall hem med..

Köpte 2 par stövlar på Skopunkten. De hade köp 2 par få det billigaste till halva priset, så på så vis betalade jag 589 spänn för ett par "snygg-stövlar" MED KLACK och ett par varma lågklackade stövlar.

Så fick jag en jättefin blå lång blus av min "riktiga" svärmor, dvs inte den ingifta ;P Superfin. Kommer bli skitsnygg till jeans, eller leggins och snygg-stövlarna. Jag kände mig verkligen som en MILF!

Sen var vi till en ny affär här i stan, och där köpte jag 3 par kuddar till soffan à 39 kr st och så en pläd i matchande färg för 69 kr.

Men det värsta när man har haft dåligt med pengar länge är att jag får så ont i magen när jag äntligen shoppar. Blir snål helt enkelt. Men inget av detta var direkt onödiga köp. Anser jag i alla fall!

Bilder kommer upp senare.. nu ska jag vara social igen.

Ciao!

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad kul med shopping o speciellt då det är till en själv för en gångs skull =) Minns inte då jag själv handlade till mig själv..men tänkte försöka mig på någon sån shopping en vacker dag!

Kram

Anonym sa...

Jag får nästan ont i magen varje gång jag köper något till mig själv, det verkar höra till. Man kan ju alltid använda pengarna på något bättre sätt om man verkligen tänker efter. Man får intyga sig själv om att man förtjänar det.

RANA sa...

Köp mer till dig själv! :-D

tycker Rana, som

- inte vet vad MILF är
- finner det spännande med TVÅ svärmödrar, oh jesus
samt
- önskar dig en fortsatt fin helg.

:-D