söndag 2 november 2008

*gäsp*

Åh jag är så trött just nu! Jag skulle kunna lägga mig ner var som helst och bara somna.. om jag inte visste bättre så skulle jag förklara det som "gravidtrött". Ni kanske vet vad jag menar? Sådär trött att man bara inte kan hålla ögonen öppna.. Jag var sån när jag väntade Al och jag skojar inte när jag säger att jag höll på att somna på en träpall med en banankartong som huvudkudde! Som tur var så mådde jag inte illa under graviditeten, men tröttheten var inte att leka med heller..

jaja, anledningen till min trötthet nu är i alla fall att Alicia har haft feber i 2 dagar, vilket gjort att nätterna varit, minst sagt, jobbiga..

Uppdatering

sådärja.. 1 tablett Rosenrot (extra stark! Nu ska jag bli må bättre, bli piggare och kåt!) 1 burk energidryck och en tur i mejerikylen (brrr!) så är jag faktiskt lite piggare! :) Får vi väl se hur länge det håller i sig!

Inga kommentarer: