fredag 6 februari 2009

Gårdagens kalas :)

Åh fy vad jag åt igår! *mätt fortfarande*

kom dit vid 15. Då var det fika; kakor, bullar och tårta. Alicia åt så det sprutade ur öronen! (och jag med för den delen, jag hade missat att äta lunch! Ingen bra idé..) Senare på kvällen bjöds det på potatisgratäng och fläskfilé, med sallad. (OCH läsk! Men jag drack ingen! Systra mi hade varit så omtänksam att hon inte ens köpt coca-cola för att hon vet att jag är så sugen på det, men ska vänta till imorgon.. sötis! Jag drack Loka björnbär, och den var riktigt god.)

De stora kusinerna tog hand om Alicia så fint, så jag blev alldeles rörd! Och som hon skrattade! En underbar kväll med andra ord :)

Kom hem vid 21 och stupade i säng båda två (sambon jobbade natten). Sen sov Alicia i sin säng hela natten. Dammit vad skönt! :)

Ett förtydligande bara om mitt inlägg "Tvi dig" här under. Det är inte mig det handlar om. Men jag blir lika förbannad som om det vore det.

Inga kommentarer: